Saturday, January 31, 2009

Minunatul Port Coquitlam (cunoscut si sub denumirea de Poco)


Nu stiu altii cum sunt (:P), dar canadienilor le place sa isi "alinte" orasele. Astfel ca Port Coquitlam este Poco, iar Abbotsford (un oras la 5 km de granita cu SUA si la vreo 60 de Poco), devine Abby.

Poco, orasul in care locuiesc momentan se afla in minunata provincie British Columbia, la 70 km de Vancouver. Oraselul e flancat de munti si de raul Fraser. E o suburbie tipica nord-americana, in care nu vezi oameni plimbandu-se pe strada decat daca au si o lesa in mana. E ideal pentru o familie a carei membri nu mai au chef decat sa se odihneasca dupa o zi obositoare la lucru.

Inca nu am descoperit localuri interesante in care sa iesi, de fapt in afara de cateva fast-food-uri, un Save-on-Foods (supermarket), nu prea mai ai ce sa vezi. E un fel de Tasnad, dar la scara mai mare. Din pacate nu stau aproape de centru deloc, asa ca imi e si mai greu sa descopar locuri pe-aici.

Oricum oameni care stau de mult timp pe-aici imi spun ca nu prea ai unde sa iesi in Poco. Ei daca vor sa iasa ies in Coquitlam, un oras care e f aproape si care e mult mai mare. Sincera sa fiu nici nu sunt interesata de acest orasel, pentru ca nu imi place atmosfera din el. Pare oras parasit, fara oameni in el.

Cred ca din aceasta cauza stau mai mult prin Vancouver, care emana atata energie, incat pare tangibila. Dar am promis ca o sa vorbesc despre Poco, asa ca nu o sa schimb subiectul.

Singurul lucru care imi place in Poco e peisajul, care e minunat. De la geamul casei in care stau se vad muntii si valea cu copaci. O sa pun si niste poze pe blog cand o sa reusesc sa imi descarc pozele de pe telefon (cu alte cuvinte, cand imi gasesc bluetooth stickul).

4 comments:

  1. Lavi, in Ro erai tot asa bine pusa la punct cu "evenimentele" politice????
    Eu am constatat ca stiu tot ce mananca si spune Obama, ca TV e doar pe canalul politic. Ceea ce e nou, ca in Timisoara nici nu stiam cine cu ce partid e.......
    Ce zici?

    ReplyDelete
  2. Mai, sincera sa fiu, mai urmaream evenimentele politice, dar in ceea ce ii priveste pe politicienii din Timi, nu prea aveam idee "cu ce se mananca" :P

    ReplyDelete
  3. Apropositos.....8-|.......;)) poze de ce nu vedem? ca doar ai poze de pe acolo. Eu astept. :-* Am rabdare. :-S Puuuuuuuuuupiccccccccccccccccccccccccccciiiiiiiiii

    ReplyDelete
  4. Mi-iiiii tare doooooooooooooooooooor de tine.

    ReplyDelete