Saturday, January 31, 2009

Despre bucatarie (continuare a unei discutii cu Danutz) - partea a II-a


Aseara, pe drumul inspre Port Coquitlam (sa nu uit sa va scriu si despre Poco intr-o nota separata), am vazut un local care servea mancare etiopiana. Sunt curioasa ce mananca etiopienii.

Mi-am dat seama ca intr-o oarecare masura am facut o greseala cand am spus ca Tim Hortons e varianta canadiana a Starbucks-ului. De fapt Tim Hortons e varianta canadiana a McDonalds.
Blenz Caffee este varianta canadiana a Starbucks-ului. In fine, nu stiu daca este atat de important acest lucru, dar am simtit nevoia sa fac aceasta precizare :)

Vineri am mancat un fel de shaorma chinezeasca care avea in compozitie: alge, creveti si orez. Super bun si ieftin. Exista si un magazin chinezesc, T&T, numai cu produse chinezesti. Fructe, legume, carne, mancare preparata, produse de patiserie. Daca nu ar fi etichetele cu pretul si explicatia in engleza, nici nu as stii ce reprezinta produsele respective.

Am descoperit un nou fruct, are gustul strugurilor de la noi, numai ca fiecare boaba e acoperita cu o pelicula relativ solida, pe care trebuie sa o rupi ca sa ajungi la bob. O sa imi notez data viitoare numele fructului. Ca imi dau seama ca jumatate din ce mananc nu stiu cum se numeste :P

Apropo de shaorma, am mancat si aici. Nu stiu daca e din cauza ca m-am obisnuit cu cea din Timisoara, dar cea de aici are alt gust. Ce sa zic? Nu ma omor dupa ea. Nu cred ca o sa mai dau banii pe ea, mai ales ca e si cam scumpa, vreo 7 dolari.

Cam atat deocamdata despre mancare. Nu mai am inspiratie sa scriu despre asta, dar sunt convinsa ca o sa mai scriu pe tema asta mai incolo.

P.S.: Am descoperit numele fructului care are gustul asemanator cu al strugurilor: longan.

No comments:

Post a Comment