Wednesday, November 25, 2009

4 D

Am fost la Aquarium sambata trecuta si a fost super misto. Pe langa multele variatii de pesti, am vazut si un scurt film documentar in 4D. Avand in vedere ca am sarit peste 3D, 4D a fost minunat. Simti ca esti in poveste. Fizic simti. M-au acompaniat o prietena si copiii unei alte prietene. Nu stiu cine a fost mai incantat, eu sau copiii :)

Din nou scriu de la serviciu, singurul loc, se pare, de unde pot scrie in ultima perioada. Acasa nu imi merge netu si nu reusim sa ne intelegem cu proprietara sa vedem de ce nu merge. Faptul ca e filipineza sau no, de pe undeva din Asia, nu ajuta la comunicare. Asa ca nici nu mai fac cu nervii acum ca nu merge, am acceptat situatia.

Ca tot vorbeam de serviciu, s-au intamplat o gramada de la ultimul post. Am un coleg nou cu care ma inteleg bine. Sau no, cat de bine te poti intelege cu colegii de serviciu. Macar asta nu e asa de constipat ca si fostul coleg. Asta e relaxat, atat de relaxat incat nu ii pasa de nimic. O colega a fost concediata. O adevarata drama. S-a discutat pe aceasta problema la serviciu si inainte de a fi concediata tipa si si acum se mai povesteste de situatie.

Managerul incearca sa isi justifice hotararea, colegii il invinovatesc ca a lasat lucrurile sa degenereze. Un adevarat "The office" show la serviciu. Si nici macar nu mai e amuzant, ca tot ce era de spus s-a spus. In fine, unii oameni probabil ca nu au chestii mai interesante de povestit.

Lunea asta m-a prins managerul la colt si a trebuit sa merg cu el la pranz. Unde, timp de o ora, a trebuit sa ascult din nou de ce a fost concediata tipa, cu argumente si tot. Plic-ti-si-tor (parca vad ca am despartit gresit cuvantul).

Prea mult nu s-au intamplat din august incoace. Ca am vazut ca ultima postare a fost in august. Atat ca am fost la un meci de hockey. Si a fost misto. Ritm alert, baieti si sange. Ce poate fi mai interesant pe atat. Adevarul e ca a fost amuzant. Mai ales ca am fost cu departamentul si am avut locuri la loja. A fost chiar in ziua in care s-a implinit un an de cand sunt in Canada: 24 Septembrie.

Intr-o zi managerul a vrut sa spuna ceva in romana, nu stiu exact de ce. In fine, si vine la mine si imi zice: Interj buna. De vreo 3 ori, ca nu am inteles ce vrea sa spuna. Intr-un final, cand mi-am dat seama ca nu o sa il inteleg oricum, mergem la el la calculator sa vad de unde a scos cuvintele astea si ce inseamna. De fapt el vroia sa zica: hello, adica buna. Interj era prescurtarea de la interjectie. Nici macar faptul ca era scris cu alte caractere si alta culoare decat buna nu l-a pus pe ganduri. Normal ca de atunci nu a mai incercat sa vorbeasca romaneste.

Am avut o discutie cu colega de apartament aseara pe tema Romania. Nu stiu cum am ajuns la subiectul asta. In fine, ce ma enerveaza la romanii veniti aici e ca intotdeauna vorbesc urat despre Romania. Totul e mai urat in Romania decat aici, se pare. Nu neg faptul ca sunt multe lucruri care trebuie schimbate, dar ei au aceleasi idei despre tara ca si in urma cu 8-10 ani, cand au ajuns aici.

In fine, poate ca nu sunt persoana cea mai indicata sa vorbesc despre subiectul asta, dar tot ma deranjeaza discutiile de gen. Cine stie cum o sa fie cand o sa merg la vara in tara. Sper sa nu fiu ca emigrantii aia enervanti care tot fac comparatie intre cum e in tara unde au emigrat si Romania.

Fara legatura cu ce am scris mai sus (cine ma stie, cunoaste), am vazut District 9. Care, spre surprinderea mea, mi-a placut. Destul de mult chiar.

Pe tema asta mai multe altadata, ca mi se termina pauza si trebuie sa ma intorc la birou.

6 comments:

  1. Treaba cu "interj" e chiar ultra amuzanta =))

    ReplyDelete
  2. E chiar minunat comentariul Cristinei cu ultra! ;))

    ReplyDelete
  3. Mi s-a parut dragut sa sciu asta. :D
    o sa fie minunat sa te am acasa!!!!
    puuuuuuupici

    ReplyDelete
  4. de ce a fost concediata colega ? si de ce ti s-au parut plictisitoare argumentele managerului ? i'm just curious...

    ReplyDelete
  5. Eu am discutii cu J aproape zilnic despre Romania si constat (neplacut)ca nu prea gasesc lucruri bune care imi lipsesc [aici] din Ro. Asta e in cap ca subiect de blog, dar mi-e teama sa abordez subiectul ca o sa iasa iar un "minus" la adresa Ro, desi vreau sa fie pozitiv.

    Ma bucur sa aud ca mergi la vara acasa.Sunt curioasa cum o sa experimentezi.

    Apropo, ai despartit corect cuvantul in silabe ;)

    ReplyDelete
  6. Cam tarziu raspunsul, stiu. Colega a fost concediata pentru ca nu s-a inteles cu cea care trebuia sa isi imparta sarcinile de serviciu si in loc sa astepte sa treaca perioada de proba, s-a plans constant. in fine, sunt mai multe motive, dar asta ar fi principalul.
    si argumentele managerului sunt plictisitoare pentru ca stiu ca inca mai vb pe tema asta pentru ca vrea sa se justifice in fata noastra.si pentru ca a discutat pe tema asta atat de mult, incat devine laitmotiv pe aici.
    si desi au trecut mai bine de 3 luni, inca mai aduce discutia depsre colega concediata.

    ReplyDelete