Friday, August 28, 2009

La serviciu


Ca sa vezi unde trebuie sa fiu ca sa reusesc sa scriu ceva nou la blog. Ideea e ca mi-am terminat deja tura si astept sa vina o colega sa mergem la petrecerea de ramas bun a unui coleg. Colegul meu minunat, cu care nu am reusit sa ma inteleg nicicum. Consider ca sunt destul de toleranta (stiu, Cristina ar avea de comentat ceva la asta) si mi-e usor sa ma inteleg cu aproape toata lumea. Dar colegul asta a fost exceptia care intareste regula.

In fine, nu stiu de ce am pomenit de el. Probabil pentru ca la inceput m-a secat de energie cu atitudinea lui. In fine, drum bun si cale batuta.

In alta ordine de idei, am fost la golf cu firma. In fiecare an se organizeaza un turneu de golf cu toti angajatii. In afara de faptul ca jumatate din ce vorbeau colegii mei din echipa era pentru mine limba straina (:P), a fost destul de amuzant. Am facut toate 18 gaurile, dar a fost un teren mai mic, asa ca nu ne-a luat toata ziua sa il parcurgem.

Am fost cu caiacul pe un lac prin apropiere. E super tare, frate, cu caiacul. Bine, era sa ma rastorn de vreo cateva ori, dar am reusit sa ma mentin in barca totusi.

Mi-am facut o prietena. Iupi. E drept ca e romanca, da ne intelegem tare bine. E super activa si ma tot cara cu ea peste tot. Am fost si la Whistler. Minunat peisajul. O sa incarc niste poze, nu chiar in ziua in care postez textul, pentru ca, asa cum va spuneam la inceput, nu scriu de acasa.

Ce am ratat si mi-ar fi placut sa vad a fost Parada Gay. Din cate am inteles e mare tevatura inziua respectiva. Misto de vazut, dar nu e problema, ca nu au intrat zilele in sac, o sa ma duc la anul.

E, da, spre rusinea mea, desi am carte de credit (minunatia minunatiilor aici), nu am fost inca in stare sa imi planific sa merg la ambasada americana pentru viza. Nu stiu ce fac, da zilele trec super rapid.

Hai ca s-a facut ora 5 vine imediat colega si trebuie sa mergem la baute (glumesc, mami). Continuarea in week-end, sper.

Continuare: In dimineata asta m-am trezit la 7 jumate stresata de moarte ca am intarziat la serviciu. Numai cand am ajuns la baie am realizat ca este sambata. Inutil sa precizez ca m-am speriat asa de tare incat nu am mai reusit sa adorm.

Asa ca acum pierd vremea pe net. Incerc sa imi activez contul pe Startec, ceva companie cu ajutorul careia poti sa vorbesti ieftin cu strainatatea. Ceva de genul 1.9 centi pe minut cu Romania. Dar cred ca sunt inchisi in week-end, ca nu reusesc sa fac nimic.


Ma bate gandul sa imi iau un Blackberry sau un IPhone. Ca sa am acces la internet tot timpul. Ca ma eneveaza ca acasa am cu taraita. Numai ca nu stiu care dintre cele doua variante ar fi mai buna.


Am uitat sa va spun ca managerul meu ma considera una dintre cele mai interesante persoane pe care le cunoaste. Hahahahaha. Si asta din cauza ca de fiecare cand ma intreaba ce am facut in week-end sau in timpul saptamanii raspunsul meu e ca ba am mers pe munte sa fac ceva traseu, ba am mers la Whistler, ba am mers cu caiacul, ba la sala, ba la un festival de jazz etc.


Mie nu mi se pare asa fascinant cum i se pare lui, eu doar ma bucur ca nu stau in week-enduri acasa. Si pentru asta pot sa ii multumesc Laurei, prietena asta de care va spuneam. Si azi o sa ma sune pe la 10-11 sa facem planul pentru week-end. Si ce e fain cu Laura e ca e aici de vreo 7 ani si stie toata locurile bune.


Pana nu uit, mi-am promis ca o sa scriu despre cuvintele englezesti romanizate pe care le folosesc romanii de aici:

-a te plizui: a te face sa te simti bine

-a te misui: a-ti duce dorul

-a te liftui: a-ti ridica moralul

-a te enjoi: a te simti bine

-a te suporta: a te sustine.


De fiecare data cand le aud imi vine sa rad, ca suna asa de ciudat. Sper sa nu ajung sa vorbesc si eu asa in vreo 3 ani, ca ma reneg.


Cea mai ciudata chestie pe care am vazut-o si amuzanta in acelasi timp: doi east indian cu turbane pe cap pe cate un harley davidson. Mi-a parut rau ca nu am avut aparatul foto la mine in momentul respectiv.


Cam atat pentru acum, merg sa imi pregatesc ceva de mancare, mai vorbesc cu Cristina, Simi si cine o mai intra pe net si apoi in Vancouver cu mine.


3 comments:

  1. Bravo Lavi!!! Viata in Canada prinde contur. Profita de prietena "activa".

    Take action and take care!
    love,
    roxi

    ReplyDelete
  2. asa-i. trebuie pupata laura pentru merite deosebite. puuuuuuupici

    ReplyDelete
  3. Ce s-a intamplat? Nu mai scrii? Multa bafta. Mihaela, o straina ce te admira.

    ReplyDelete